tisdag 29 januari 2013

Välkommen till min blogg!


Precis som för så många andra så händer det så mycket, både förutsett och oförutsett i livet. Det är det den här bloggen kommer att handla om. Jag är fru, mamma, förskollärare/lågstadielärare, natur- och trädgårdsälskare, hantverksfrälst,aspirerande författare, djurgalen och en hel del till som jag nog har glömt. Jag är också långtidssjukskriven med förmodad ME/CFS, en neurologisk sjukdom som gör att jag behöver ligga ner utan att röra mig större delen av dygnet.
Tanken med att blogga är delvis att försöka minnas vem jag var innan jag blev sjuk och lära mig se att livet fortfarande pågår. Förhoppningsvis kommer jag också att kunna se att jag kan vara delaktig här och var och inte bara se på medan livet pågår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar