onsdag 6 februari 2013

Fåtölj

Igår hämtade Maken hem den, den nya fåtöljen som jag köpt på Blocket för 75:-.
Tyget är verkligen anskrämligt, annars är det en vanlig, ganska stor öronlappsfåtölj.
 
2 st Fåtöljer - fint skick
Tanken är att den så småningom ska pryda sin plats i biblioteket/musikrummet så att jag kan gå undan och krypa upp där när det är för livligt i vardagsrummet.
Jag har redan skickat efter tygprover från Rosa Huset, för så här kan jag ju inte ha det och så hoppas jag att Bästa Marie kan hjälpa till så fort det bara går. Tills vidare har jag hängt ett lakan över och bara det är en klar förbättring.
Vi har en fotpuff uppe i garderoben som egentligen hör till våra howardmöbler, och om någon bara hjälper mig att ta fram den (jag tror inte att jag ska bära möbler, särskilt inte i trappan) så ska jag minsann sitta i biblioteket hela dagarna. Tills vidare sitter jag uppkrupen  och njuter av att äntligen ha en fåtölj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar