fredag 1 februari 2013

Svag dag

Idag ligger jag däckad med baksmälla efter mediyogan igår. I vanliga fall brukar jag visserligen bli trött av den, men ändå må rätt bra, men den här gången märkte jag redan medan den pågick att det var för jobbigt: jag fick hjärtklappning, svettningar, yrsel och blev lätt illamående (vi skulle sitta upp och hålla händerna i luften och andas) så jag fick lägga mig ner en lång stund.
Efteråt fick jag som tur var skjuts hem av bästa Marie och mamma kom med för att ta hand om vattkoppsbarnen och avlösa Maken som varit hemma på förmiddan. Jag däckade i tre timmar så att jag kunde koka lite köttfärssås på kvällskvisten och sen somna ihop med ungarna.
Idag har jag: IBS, huvudvärk, ont i armarna (överanstängde dem väl igår), iskalla fötter, 37,7 och är helt utmattad, så jag räknar med att ligga hela dan. Tack och lov att alla ställer upp runtomkring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar