torsdag 14 mars 2013

Alternativbaksmälla och inbillningsfrisk



Inte vet jag om det är baksmälla efter besöket hos näringsterapeuten Maria igår, men idag har jag sovit halva förmiddagen och är så uschlans förkyld och har ont i kroppen. Långtråkigt har jag också för jag orkar inte titta på tv, tidningen har jag bläddrat i och jag har för mycket huvudvärk för att göra nåt annat heller. 

Blek och eländig ser jag ut också; vem fanken kan vara på topp när man ser ut så här!

 Inbillningsfrisk är jag också, för jag tror inte alls att jag har me/cfs, när det kommer till kritan. Det är bara det att jag har en förkylning som inte ger med sig (på 1,5 år) och att jag är lite slutkörd -eller hur? Vem skulle inte bli trött av det?
Och nu har jag tagit alla mina preparat och vitaminer i ett helt dygn och inte har jag blivit frisk för det!


2 kommentarer:

  1. Var rädd om dig och vila mycket hur tråkigt det än är <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar! Ville bara gnälla lite.
      Kram S

      Radera