fredag 22 mars 2013

Fredag 22/3

Det tar på krafterna att ligga på topp, ska jag säga!
Idag ligger jag och svettas, mestadels, efter onsdagen med arbetsterapeut, torsdagen hos doktorn och idag ett besök av en rörmokare. Man kan ju bli trött för mindre! Dock vid gott humör!
 
Här kommer några saker jag är tacksam över:
  • Solen skiner så vackert!
  • Har en ny baaden-baaden som jag packade upp ur förpackningen och ställde ut på tomten. Det är för kallt för att provsitta den, men den finns där och väntar!
  • Har telefonfikat. Fantastiskt både att få utbyta gnäll och att ha lite trevligt en stund!
  • Att Bafucin hjälper när man har så himla ont i halsen!
  • Har, pga rörmokarbesöket, hopp om att toaletten på nedervåningen ska kunna fungera i framtiden. Tänk att slippa trappan!
  • Näringsterapeut-Maria kom och lämnade lite mer medicin. Snällt att ordna hemleverans!
  • Sonen och jag ska ha eget fredagsmys ikväll, det ser jag fram emot!
Korfu solstol svart
259:- på Chilli, det tycker jag var värst prisvärt!

2 kommentarer:

  1. Vad är/gör en näringsterapeut? Och vad kostar en sådan?

    SvaraRadera