måndag 18 mars 2013

Hjälpmedelsönskelista

Badbräda, 69 cm<br>(art: R8795) Badkarsbräda, då kunde jag sitta i duschen

Eloped Scooty                           Tänk om jag kunde komma ut ibland! Hämta barn! Gå                                                   till frissan/doktorn/tandläkarn/Ica!

Shoppingvagn Quattro med väskan Senta
                                                              En dramaten som man kan fästa bakpå sin elscooter


Gångstav  Gåstavar för balansens skull?

Hörselskydd Optime 2<br>Art R5153
Artikelnummer: R5153         När inte öronpropparna räcker!
Sängbricka<br>Art R9601   Kunna läsa i sängen, kunna äta i sängen, kunna ha datorn osv ...
Artikelnummer: R9601

Hålla koll på pulsen och inte överstiga tröskeln!
Fotvärmare FW20<br>Art R9564När det inte går att få upp värmen själv (varje dag!)


                                                       Borsta tänderna utan mjölksyra!

Beauty Chair m. fotring, vit                 Sitta i köket!

   Inte lyfta och hälla av ur tunga kastruller!

2 kommentarer:

  1. Du nu kom jag tillbaka...Inte ska du väl ha en sån där bordsgrej så du kan ligga i sängen heller ?
    Du har ett bord vid soffan ;-))
    Sen blir jag en aning nervös över att se dig fara fram på en scotter ;-) Du kan få en trehjuling av mig :-)) Jag lovar då kan du tippa av maten från flaket dessutom ;-))
    Kastrullhjälpmedel....näää vad är det för fel på hemkörning ?? ;-)) Klart att vi kan sno ihop ett o annat hjälpmedel till dig på familjens vis ;-))
    Det fixar vi jag lovar
    tiiihhhiii idel "goda" ideer från mig till dig som "normalt"
    Kram från den elaka fastern

    SvaraRadera
  2. Ja, jag bara önskade sånt som jag tyckte vore fiffigt. Det där bordet är för övrigt inte så smart om man inte är så stark i armarna att man kan lyfta dit det, kom jag på.
    Nä, det jag verkligen verkligen önskar mig är scootern allt som kan spara armkraft.

    Kram
    ps. har du en trehjuling? Inte dina barnbarn då?

    SvaraRadera