lördag 23 mars 2013

Sjukt sjuka!

Idag är det inget vidare här hos oss. Maken är magsjuk och jag har förmodligen nån luftrörskatarr igen. Plus krasch efter i torsdags, så hela kroppen skakar och jag har ont baske mig överallt. Insomnin blir värre också, vilket inte gör dagen bättre. Gnäll!
Nu har jag just gjort makaroner med falukorv för tredje gången den här veckan och tänker inte resa mig ur sängen förrän till middagsdags. Tror det blir Mamma Scans till makaronerna då ... Till middag igår tog jag faktiskt lite köttbullar med falukorv. Man ska ju variera kosten!



1 kommentar:

  1. Du kan få en massa bra mattips av mig :_) och dessutom har ni micro så då behöver man inte ens starta spisen Det är toppen !! :-))
    Man spar liksom på disk och andra saker då oxå
    :-))
    Kram o krya på er hon med kabooomspisen

    SvaraRadera