torsdag 7 mars 2013

Solsken, 7:e mars

Jag är så glad åt att jag har väninnor omkring mig som är såna pärlor!

Söta svägerskan kom hit med blommor och allt i söndags! Tyvärr somnade jag och sov hela tiden, men det får vi väl ta igen en annan gång. 


Idag har flera gjort sig påminda:
Bästa Louise tittade förbi på ett mkt kort morgonkaffe innan hon skulle öppna the Crazy Giraffe. Bara sådär. 
Bästa Gunilla som ringde och hade solsken i röst!
Efter att ha vilat upp mig efter att ha varit så social gjorde jag något vågat: Tog på mig kläderna och gick hem till Bästa Marie som bor i nästa kvarter. Duktigt trött efter att ha gått de kanske 150 metrarna (vågade gena över tågspåret eftersom Saltsjöbanan inte kommit igång efter att städerskan felparkerade i ett hus i januari) fick jag ligga och hämta mig på hennes soffa och låg kvar nästan en timme och blev bjuden på te och hembakt nötbröd innan jag tog mig hem. Vilken tur att du har fått steloperera ryggen så att du är hemma och bjussar på fika! ;-) 

Bevis: jag har tagit mig nedför Tandläkarbacken och har bara 50 m kvar! Värst vad vinterblek jag är, förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar