lördag 13 april 2013

Я большой в России

Idag var det inte mindre än 35 ryska besök på bloggen. Kanske beror det på nåt sånt där program som vampirestat, men jag föredrar att tro att jag har en stor läsekrets i öst.
Jag kanske är i stil med novaja pravda för dem, vem vet!?! Och ME kanske är jättepoppis i Ryssland, de har ju så mycket elände där ...

uppdatering 30 min senare:
Ojsan nu har jag en bra bit över 70 ryska klickningar och 40 amerikanska. Knepet att få bra statistik var tydligen att skriva lite på ryska. Undrar om jag inte borde borsta av mina gamla ryskakunskaper, jag brukade också kunna förmedla att sovjetunionens flagga var röd och gul, att boken låg på bordet, att katten Musjka älskar mjölk och jag kunde ävensom böja ordet pionjär i maskulinum och femininum. Det är grejer det, undrar vad jag mer ska berätta för dem?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar