onsdag 24 april 2013

teknikkrascher och uuuu

Som tur är har lymfkörtlarna lugnat ner sig lite, så jag kan vrida på huvudet utan att det gör jätteont. Idag har jag desto ondare i armar och ben, huvudvärk och hantverkare som borrar i källaren. Heltaskig kombo.

Dagens telefonerande:
Vart däremot väldigt uppgaskad när syster yster ringde för att prata bort en stund. Tills mitt internet och telefonen och alltihop brakade.
Min läkare ringde också, fast på mobilen som har nåt fel på sig så det går inte att höra vad folk säger. Jo lite, men jag är tvungen att fråga om hela tiden. Hon berättade att Vidarkliniken anser mig för sjuk för att orka med deras behandling, så hon ville skriva en ny remiss där hon trycker lite mer på andra saker, plus att det skulle kunna bli efter sommaren kanske.
Hon ville också att vi ska börja utesluta allt annat som går att utesluta, vilket jag efterlyste redan i januari, så det var välkommet. Det mesta är ju redan uteslutet, men det finns ett par prover jag gärna (nåja) skulle ta för säkerhets skull, bla ryggmärgsprov för borrelia.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har bättre lycka med telefonledningen i morgon, jag är hemma imorgon med så jag provar att ringa!
    Kram från syster

    SvaraRadera