fredag 19 april 2013

Uuuuu ...

Igår var jag på möte med vadheterehandläggaren. Tappar ord. Jag fick skjuts dit, eller rättare sagt Forum, köpcentrumet som ligger 200 m ifrån. Ville gärna få en kaffeskvätt så gick o köpte det o sen bort på mötet, så när jag väl kom fram hade utmattningen slagit till, så får jag inte färdtjänst (så hette det ju!) efter att knappt ha kunnat ta mig genom koridorerna där, så vet jag inte vad som ska till. Tog taxi hem.
 
Låg och kände mig eländig hela eftermiddan, sov dåligt i natt, och idag är det influensa: ont i kroppen, huvudvärk, fryser och svettas, vill bara säga uuuuu hela tiden, men ingen är hemma (vilket iofs är skönt) så jag håller tyst.
 
Uuuuuu

4 kommentarer:

  1. Känner igen den hemska utmattningen. Hoppas du snart känner dig lite piggare. Kram

    SvaraRadera
  2. Kaffe är djävulens påfund;-) Hoppas du får färdtjänst eller vad det heter. Kram<3

    SvaraRadera
  3. Fast jag läste just på nån sida att det är bra med kaffe för att sätta igång vadetnuvar i mitokondrierna för att minska fatigue ... Det var länkat från han vad han nu heter på FB i nån tråd ... Varför läser jag sånt när jag ändå inte fattar! ;-)

    Uuuuu - tack allihopa, nu ska jag bädda ner mig igen!

    SvaraRadera