fredag 3 maj 2013

Vill nåt mer

Idag vill jag:
  • Kratta!
  • Sitta i solstolen och dricka islatte!
  • Åka på en promenad med elscootern som jag inte har.
  • Se solblänk i sjön.
  • Måla naglarna och duscha (det kanske jag orkar senare)
  • Beskära rosorna (lite tidigt, men det vore kul)
Idag vill jag inte:
  • Ligga i soffan och ha ont. (Men det gör jag.)
  • Hänga på FB.(Men tänk om jag missar nåt?)
  • Tänka på sjukdomar och problem. (Okej, jag låtsas inte om dem då.)
  • Vara så förbenat trött. (Men det är jag.)
Jaja, nu börjar Oprah, de ska visst kolla in sina tidigare liv. Kan ju vara trevligt i alla fall.

 
 
Uppdatering: Somnade ifrån Oprah ganska snabbt, men hann uppfatta att psykologen som var där hade skrivit den här boken: http://www.phoenixmasonry.org/many-lives-many-masters-brian-weiss.pdf så den läser jag nu. Fasen vad bra det är med internet! Tack vare det kanske jag blir en värst andlig och djup människa!

3 kommentarer:

  1. Ja, att åka en promenad på scooter du inte har kan ju bli lite svårt. Men att sitta i solstolen och dricka något gott låter ju fullt realistiskt. Måla naglarna låter ju också fullt möjligt.
    FB tycker jag visst du ska hänga på, det är ett fullgott alternativ till att träffa vänner på ett fik :-) Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naglarna är målade, solstolen sutten i och har hängt på FB - back in business!

      Radera
  2. Åh din lista ser ut som min, förutom det där med att kratta! Hoppas att du kunnat beta av den lite och sluppit den andra listan. :)

    Haha, jag såg Brian Weiss på Oprah för ett par år sedan o läste senare hans böcker. Var oerhört skeptisk men efter ett tag slog tanken mig, tänk om?? Har alltid varit fascinerad av själar, spöken och trodde redan som barn på reinkarnation mm men aldrig velat erkänna det för mig själv. Gick t o m så långt att jag ville testa regressionsanalys mot mina tvång! :)

    KRAM

    SvaraRadera