söndag 7 juli 2013

Fallande horisont


Idag är vi på en mycket trevlig utflykt till Rögrund, en lagom stor ö med restaurang och vandrarhem som drivs av bästa Lotten som ni kanske har sett kommentera inläggen här ibland.
Vi tänkte att en söndageftermiddag helgen innan semestrarna kommit igång på allvar är det nog lugnt så att hon kan hinna ta en liten fika med oss också. 
Jo hejsan! Tur man varit  skärgårdsbo så man vet hur man dubbelparkerar båtar, för så mycket folk har jag nog aldrig sett här!
Nu, medan familj och medhängande grannar är och tittar på sevärdheterna (utkikstorn, hinderbana och krokodil) har jag hittat en lagom grop i skuggan där jag ligger och önskar att jag inte glömt öronpropparna i båten. Och så försöker jag visa hur trevlig utsikt jag har från min bergskreva, men jag lyckas inte hålla kameran rakt hur jag än gör, så håll till godo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar