måndag 1 juli 2013

Vad man inte vet kan inte skada en ...


Och därför kan jag känna mig mycket trygg. Idag vet jag nämligen knappt vad jag heter.
Jag vet inte heller vad nånting annat heter, till exempel en såndär som jag tänker på. 

Maken, som är en förstående och humoristisk man, tar det med ro och försöker fylla i luckorna. Så när jag ska förklara effekten av vad det nu var (det har jag glömt) som var mindre än sånt där ni vet, som blir när man blir frisk av sockerpiller, så förstår han precis. Och ni med, eller hur? Det är bara det att när jag har kommit så långt så har jag tappat tråden och börjat prata om spårvagnsbiljetter eller det där rummet där nere där man kan träna, ni vet vad jag menar, de finns på typ alla hotell.

Och listan jag ska ta med till Gottfries, den kan de säkert lista ut vad det ska stå på. De är ju vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar