onsdag 21 augusti 2013

Hurra för det ena och andra


  • Hurra för färdtjänsten! Idag har jag åkt land och rike runt, känns det som: vårdcentralen, tandhygienisten och ett köpcentrum, och jag är visserligen trött i huvudet och kroppen (spände mig som 17 hos tandhygienisten för hon var tvungen att ta till bergborr och sprängdeg för att få bort tandstenen), men det gick att genomföra. Alltså, färdtjänst är the shit!
  • Hurra för schyssta läkare som bryr sig! Till exempel dr X på vårdcentralen som lyssnar och överväger allt jag kommer dragande med och nu har lovat skriva intyg på att en elmoppe skulle kunna vara bra för mig. Så får vi se vad arbetsterapeuten säger på fredag. Jag fick också recept på mediyoga, så nu kanske jag kan börja igen! Jippi!
  • Hurra för vår städerska som kunde rycka in med kort varsel och hjälpa oss ta hand om sommarens ...eh, gröpe, kanske? 
  • Hurra för min mamma som också kunde rycka in och åkte in från landet för att hjälpa till att hämta barn ett par dar den här veckan.
  • ja , vad var det mer då ...? Allmänt hurra, bara!

4 kommentarer:

  1. Hurra-dagar är såå bra. HURRA för dom! ;)
    Sån att dom inte är fler!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hurra för er också, det är så kul att få kommentarer!

    SvaraRadera