onsdag 11 september 2013

Skrutt

How to be Sick

Nu ligger jag på tredje dagen och mår piss och har ryckningar och domningar och kommer inte på vad saker heter, men så kom en bok som jag beställt på Amazon och det var ju kul. "How to be sick" heter den och handlar om hur man kan tackla sin ME med Buddhistisk visdom (som jag önskar att jag besatt). Men faktiskt så blev jag bara sur för jag har ärligt talat ingen lust att ha ME och därmed ingen lust att lära mig hur jag ska vara sjuk och jag har i synnerhet ingen lust att ödmjukt acceptera mitt öde. Och dessutom fattar jag bara bitvis vad jag läser, så nu blir det odjupsinniga dokumentärer på Tv4 Fakta istället.

2 kommentarer:

  1. Men fasen Sara JAG kan skriva en bok åt dig om att vara sjuk....Jag kan även göra den som blädderbok så kan kika på bilderna
    Och den ska "Sjuka-Leenas-Historiebok"
    Ttsss
    Kramis ;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, dina visdomsord ser jag fram emot! ;-)

      Radera