onsdag 16 oktober 2013

Dagar i stillhet

Det där med att träffa arbetsterapeuter och provköra moppar tar på krafterna! Mot slutet av mötet orkade jag inte hålla upp huvudet; än mindre tänka klart. Som tur var väntade maken ute på Långbro så jag behövde inte krångla med färdtjänsten. Sen var det bums i säng och sen dess har jag legat mer eller mindre utslagen. Med möda har jag kunnat ta mig ut i köket och med möda sitta upp en stund tills jag börjar svettas och ramla av stolen. Jag har dessutom trott att jag haft huvudet på skaft, men det visar sig att jag inte fattat mycket av vad som hänt runtomkring mig eller kunnat minnas vad jag själv gjort. Skrämmande när man inte har hjärnan med sig!
 
Ja, så det där med att jag nog inte har ME utan höll på att bli bättre av antibiotikan, det tror inte ens jag på längre. Jag var bara inbillningsfrisk igen. Nu har jag inget mer den här veckan än telefonmöte med Gotahälsan imorrn.

Makens tjusiga hibiskus blommar trots ständig vanvård!

2 kommentarer:

  1. Jag undrade över att du var så tyst på fejan idag. Trist å höra. ME sucks.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att bli lite saknad!

      Radera