onsdag 2 oktober 2013

tv-nörd

Ja, det är inte lätt att bli mycket annat när man ligger så mycket i soffan som jag och dessutom ofta har svårt att läsa. Just nu har jag ett brett leende på läpparna mest hela tiden tack vare "The new normal".
Har visserligen en känsla av att jag snart kommer att kräkas av att det är så politiskt korrekt, men tills dess frossar jag i att bögarna är knasigt roliga, att den fördomsfulla mormorn ibland har en poäng och att den lilla glasögonormen till flicka påminner så mycket om nån jag känner, men inte kommer på vem ...är det min syster?

Dessutom är det halvtimmesavsnitt, så jag orkar hänga med! Dags för ett till kanske? 

5 kommentarer:

  1. Måste kolla genast, om det är jag som är glasögonormen!
    O-O
    Syrran

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annars får du förklara vem det är som sätter på sig konstiga kläder och citerar gamla filmer! Det är väl inte jag?

      Radera
  2. Det låter ju absolut som jag! Men var ska jag titta någonstans, finns det på nätet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har Viaplay, den finns där. Vet inte om den finns nån annan stans.

      Radera
  3. För teveserie nördar kan jag rekommendera www.tvids.net
    Finns ingen svensk text men man behöver inte vänta på avsnitt i flera år för att de ska sändas i teve, utan avsnitten läggs ut så fort de sänts första gången.
    Jag är just nu frälst i Vampire Diaries.

    SvaraRadera