måndag 11 november 2013

Baksmälla

Att ställa till med barnkalas får sina följder! Eftersom maken har en envis förkylning som aldrig går över turades vi om med att sova middag hela dan igår, och idag är jag så utslagen att det är löjligt åt det. Om jag inte hade varit så eländig så skulle jag gärna ha:
  • Tagit en promenad på Djurgården i den fantastiska novembersolen
  • Lunchat på Blå Porten
  • Tittat in på Svenskt Tenn på hemvägen för att försöka sätta sprätt på de sista presentkortsslantarna
  • Putsat fönster i åtminstone ett rum
  • Sluppit tänka på att alvedonet inte verkar
    Det är det här jag inte gör

    Blå Porten
    Det är här jag inte är! 





uppdatering: nu har jag sovit middag två gånger och dessemellan mest legat och läst tidningen på datorn. Testar om Ipren funkar bättre, men det verkar inte så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar