onsdag 4 december 2013

gnällvarning

Nu har jag varit lite mer utslagen i två dagar än vad jag själv gillar. Yrsel, ont i kroppen och bottenlöst trött, hjärtklappning och ... vad hetere. Afasi.
 
Kan jag få en pigg dag i morgon, tack?
I så fall skulle jag vilja åka till nåt köpcentrum och köpa julklappar. En fin present till dagmamman som gjort så mycket för våra barns uppväxt, men som vi nu slutar hos. Nåt oväntat och roligt och helt fantastiskt till Maken. En get till behövande i världen.
Ta en latte på ett fik.
Det vore kul.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du får en piggare dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Har beställt färdtjänst, tänkte försöka på ren vilja, men orkar inte resa mig ur soffan och har redan ramlat två gånger av yrseln, så måste nog avbeställa. Får man mjölksyra av att skriva här har man nog inte i julhandeln att göra. Kanske framåt kvällen om jag sover några timmar nu.

      Radera