lördag 21 december 2013

LDN dag tre

Nu har jag tagit LDN tre dagar.
Inga biverkningar utom att jag sover gott och drömmer livliga men trevliga drömmar.Häromkvällen började jag nog drömma innan jag somnat ens, för jag började förhöra Maken om tandborstar.
Dag ett var jag extremt sömnig, kände mig frusen ocg urrig, vilade i stort hela dan.
Dag två kände jag mig tidvis pigg. Tog färdtjänsten till Sickla o köpte julklapp till maken och åt asiatisk buffé. Kom hem, vilade en timme och åkte sen o hämtade barnen med kometen. Vilade lite nät vi kom hem men klarade ändå att fixa middag och lägga barn. En så aktiv dag har jag inte haft på månader!
Dag tre: varit lugnt aktiv, kunnat sitta uppe, koka knäck med barnen, tvätta lite, laga mat, fixa disk - bortsett från en timme på förmiddan och en knapp på eftermiddan har jag fungerat som en relativt normal människa. Sen har jag förstås tagit småpauser då jag legat i soffhörnan en kvart här, en kvart där, men inte blivit utmattad, inte haft mkt yrsel eller ont.

Jag är ju lättsuggeread (lättlurad med för den delen) så visst kan det här vara placeboeffekt, men tänk om det inte är det, tänk om det är det normala nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar