tisdag 3 december 2013

Skruttwoman flyger igen!

Ja, inte än ... men jag har åtminstone fått LDN utskrivet, så jag har gott hopp!

Och nu kom en munter farbror med en brödburk, nu är det bara kometen som fattas!

Annars är det inte så himla muntert, har så jobbiga kramper eller vad det nu är, som ger sväljproblem. Och så skulle jag behöva plocka undan lite innan Rut kommer i morgon, men det går inte för jag har inte ett gram kraft i kroppen efter allt kräkande.
Bortsett från det är det inte så illa.

4 kommentarer:

  1. Grattis får man väl säga. Men flyg inte för högt så slår dig för hårt om du kraschar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hann aldrig lätta förrän kraschen kom. Musikskolans hemsida (dottern vill börja på trumpet) och koka korvstroganoff, sen började jag svettas och få raseriutbrott på en olivoljeflaska som välte lite (det rann inte ens ut). Tänk att man ska bli så knäckt över så lite! Nu sängen och så får maken köpa ny olivolja och reda upp hur man ansöker om trumpetlektioner. Men stroganoffen grejade jag! Ja, eller ... det vet ju inte jag, för den kokar väl där nere och jag ligger i sängen.

      Radera
  2. Spännande med ldn!! Hoppas.
    Brödburk å snart komet! Det är skönt med himmel och luft och väder på näsan.
    Den där bilden var ju bäääääääst. Och ifall man inte flyger så flyger man kanske i taket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Högtflygande planer och upp som en sol och ned som en pannkaka ...
      En nackdel med att inte ta ut allt i förskott är ju att man inte hinner glädja sig åt sånt som skiter sig, så därför gläder jag mig åt LDN:et rejält nu. Utifall att det inte funkar ...

      Radera