torsdag 13 februari 2014

Full sköldpadda!

Kometen har en steglös inställning för hastighetsläge som mycket pedagogiskt visar en sköldpadda för det långsammaste och en hare för turboläget. När barnen skjutsar mig tycker de att vi ska köra på full hare, vilket motsvarar ungefär lätt joggning för en åttaåring. Det är alltså inga galna hastigheter vi rör oss med här!
Men trots snöfritt så det blir inga utflykter till centrum för att köpa pärlhyacinter som jag annars var sugen på idag. Nä, idag ligger jag i soffan som en full sköldpadda!


Missvisande bild, den visar ju full hare, men inte går jag ut för att fotografera en ny nu när jag ligger så bra!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar efter min! 7 mars anländer den :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte långt kvar! Får du färdtjänst till den? Jag har inte frågat än, men det skulle vara så himla kul om vi kunde ta en vårpromenad på Djurgården!

      Radera