måndag 24 februari 2014

Hjärngympa

Har fått höra "use it or loose it" lite för mycket, (enbart i min inre dialog, folk i min omgivning är inte så taskiga) så jag har köpt en korsordstidning!
Och nu ska jag berätta att är det nån som behöver hjärngympa så är det i första hand korsordsinstruktören! Hon har nämligen skrivit "SKUTA", fem bokstäver, men hallå, det stavas ju "SKJUTA", det är liksom lågstadiestavning här!
Evidently I already lost it, för sen gav det sig självt och skulle bli "SKEPP"
 

1 kommentar:

  1. Om det fanns något som hette write down comedy så skulle jag nominera dig till en Oskars, guldbagge, bragdmedalj eller vad man nu vinner i den kategorin! Tänk att du mitt i allt elände är så vansinnigt rolig. Tur att den ådran fortfarande är fullt frisk! Kram på dig bästa förskolefröken ever!

    SvaraRadera