tisdag 25 mars 2014

Förvirring eller hackning?

De inlägg som låg här igår och idag har jag inte skrivit. Jag vet att jag letade rätt på en parkoursnigel för att göra ett inlägg men blev tvungen att natta barn och sen gick jag och lade mig och idag har jag inte skrivit alls utan haft annat för mig. Ändå låg de där!
Så de inläggen har jag raderat och så undrar jag hur man gör för att byta lösenord och allt såntdär. Suuuuck!

Uppdatering: jag har tydligen gjort flera saker de senaste dagarna som jag sedan helt glömt, så uppenbarligen har jag haft minnesluckor de senaste dagarna. Note to self: skriv ingenting och gör ingenting efter kvällsmedicinering, eller när i extrem hjärndimma! Min bror fick i alla fall ett gott skratt och förmodligen ni med om ni läste dem, synd att jag raderade annars hade jag kanske själv börjat uppskatta dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar