söndag 2 mars 2014

Stolt!

Ägnat hela dan åt att hålla koll på Maken i Vasaloppspåret och nu är han lyckligen i mål!




Har även ägnat ett par hemska dagar åt att vara avundsjuk för att jag inte är med, vilket ju är löjligt, för jag halvligger ju i soffan och kämpar med andningen, jag har ju inte där att göra. Har ju dessutom ägnat mödosamma timmar med att läsa en bok om hur lite det gagnar  mig att lägga energi på avund när jag istället skulle kunna tänka nåt i stil med "jag hade ändå inte gillat att stå där i modden, men trivs rätt fint med att följa med från tv-soffan".
Men ändå, det suger att jag inte får vara med och dela upplevelsen. Ett annat år ...

Och just det, när nöden är som störst så är omtanken som närmast, så för att jag ska kunna delta i firandet så har Maken gömt undan en liten flaska Champagne åt mig! Man kan ju gråta för mindre!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar