lördag 12 april 2014

Långt mellan väggarna

Det har ju varit några veckor när jag har varit rätt dålig, men nu tar det baske mig priset! Skulle behöva rullator inomhus för det är för långt mellan väggarna så rätt vad det är måste jag släppa taget och ge mig ut mitt på det gungfly vi har till golv.
Vet inte vad det är som gör mig så sjuk just nu, om det är mötet med den trevliga arbetsförmedlingstjejen eller oro för jättesjuka och jätteviktiga väninnor eller om det helt enkelt är en släng av vårtrötthet ovanpå ME:n.
Men vi kan väl säga så här: om ni ser till att sluta krampa och få bölder och skit, och så får solen lysa lite varmare. Ok? Och blir jag inte bättre då så ska jag åtminstone sluta skylla på er. Eller solen.

2 kommentarer:

  1. Tycker det är helt galet! Tänk att det kan vara så olika beroende på var man bor, handläggare osv. Jag har fått rullator, Jag har Damon...som jag inte kan använda för att jag inte tar mig ut. Jag kommer få en rullstol. Och min handläggare för sjukersättningen har rekommenderat sjukersättning. Och du får inte ens vara sjukskriven??? Jag skulle skrika på Aftonbladet om jag vore du.

    Stora kramar <3

    SvaraRadera