torsdag 22 maj 2014

Hairy biker brakar på

Stora äventyr!
Samtrans hämtade mig, maken och kometen och tog oss på möte på Arbetsförmedlingen. Jag skulle träffa en arbetsterapeut där som ett led i fastställandet av min obefintliga arbetsförmåga.
Säger bara det: Å om alla myndigheter fungerade lika bra! Tror jag ska börja använda en pin med I❤arbetsförmedlingen!
 
Efteråt var jag väldigt trött och åkte iväg och fällde ner ryggstödet på kometen och vilade en stund i skuggan innan nästa evenemang: optikern! Gjorde syntest och hittade ett par glasögon som jag raskt beställde, ingen kraft för velande! De kommer med posten om nån vecka.
Sen var jag så trött att jag typ körde in i allting. Tack och lov inga människor, men en eller annan hissdörr har jag nog bucklat! Hoppas de inte har dolda kameran i hissarna och visar mig på tv!
 
Köpte en ölkorv, en flaska vatten och en kopp kaffe och rullade vidare i det underbara försommarvädret. Barfota och med uppkavlade byxor!
 
 
Här åt jag matsäck!
 
The long and winding road
 
Jag föreställde mig att det var mandelblom i Toscana. 
 
Jag hade nog räknat med att bli lite trött, för jag trodde att det kanske var uppåt 8km. Nu kollade jag på hitta.se och det var dryga tolv.
 
Och jag har:
  • Huvudvärk
  • Ont i nacken, hade behövt en nackkrage.
  • Mer ont i armarna
  • Ont i ryggen
  • Ja ... äsch jag har skitont överallt helt enkelt!
  • Insett att trots att jag vilar armarna på armstöden så är det för jobbigt att hålla in gasen så länge.
  • Ryckningar i armar och ben
  • Haft det underbart!

3 kommentarer:

  1. Förstår att du är sliten, men oj så jag gläds åt allt du tog dig ut på! Och att du blev så bra bemött. Nu hoppas jag att superkraschen uteblir. Härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. HEJA Sara :-) :-) :-) Du gjorde det ju Fasen va bra
    o jag sitter här o tjoar EN GÅNG TILL !!! EN GÅNG TILL !!!
    Även om du blir sliten så kämpar du Bra
    Kramis från den elaka ....ja du vet vem den där svägerskan i Norr

    SvaraRadera
  3. Underbart! Men mindre underbart med allt ontet, hoppas du återhämtar dig snart❤️

    SvaraRadera