tisdag 29 juli 2014

Med en stillsam förhoppning om hjärna

Det är lite extra tyst här på bloggen för jag har blivit partiellt inbillningsfrisk: jag kan läsa och skriva! Läsa har jag kunnat i omgångar. Företrädesvis böcker jag kunnat mer eller mindre utantill och enbart under sommaren och en bit in i september. Skriva har jag ju i viss mån kunnat hela tiden, men bara här på bloggen och det är inte vad jag räknar som verkligt skrivande. Men nu kan jag, och det är så fruktansvärt kul så jag förmår inte pacea det minsta. Vi får se om hjärnan blir rotmos! Tills dess -toodeloo, ses när vi råkas!

3 kommentarer:

  1. Åh så spännande! Jag önskar mycket skrivglädje och bonuskraft!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flow är fantastiskt, men fasen vilken mjölksyra jag får i armen! Trots uppsllning med kuddar. Funnes det en spruta med en fin syrecocktail som man kunde ta skulle jag spruta armen full!

      Radera
    2. Nämen, hörde precis igår att det finns en kiropraktor/idrottsläkare/homeopat som sprutar in syre i musklerna på idrottare! Här i Göteborg. Mer vet jag inte. Ska försöka orka kolla upp.

      Radera