torsdag 25 september 2014

Vart tog den lilla lilla kraften vägen?

Ingen som vet, ingen som vet!
 
Är lite trög i hjärnan, så det blir inte mycket skrivet här.
Egentligen är jag ju bättre på att formulera mig skriftligt än muntligt: tappar jag tråden kan jag backa och försöka hitta den, det är inte lätt gjort med en hjärna som är osäker på vart bakåt egentligen är. Och tappar jag ord skriver jag bara xx och återvänder för att fylla i när jag kommer på det. I samtal sitter jag mest och viftar med händerna och hoppas att nån ska fylla i. Så att skriva brukar gå lättare. Men just nu, med allt som pågår med arbetsförmedlingen som konstaterat att jag är för sjuk för dem, fk som inte vill hjälpa trots att de skulle kunna, läkarutredningar hit och remisser dit och dessutom livet runtomkring som inte går att pausa ... Ja, jag har helt enkelt inte energi till att samla tankarna. Bara en sån sak som att igår hamnade jag på plats 322 i telefonkö och det gjorde att halva dagens stamina gick åt.  Och idag tog jag en högst välbehövlig dusch.
Så medan jag väntar på bättre tider så får ni läsa nåt skojigare.
 
Kanske här:

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har fått tillbaka lite kraft <3 kram Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Har dessutom blivit förkyld, vilket väl i princip borde vara ett bra tecken, men det är faktiskt inte så mycket roligare än den vanliga ME:n.

      Radera