söndag 5 oktober 2014

Inte så ensam

Det var med stor tveksamhet jag publicerade mitt förra inlägg, det om rosa och blå band. Kände mig tveksam till mina egna motiv. Att det är ok att uttrycka tvivel över finansieringssystem, det tyckte jag nog. Men får man verkligen tröttna på cancerinsamlingar? Får man verkligen bli avundsjuk när någon annan som behöver hjälp får det? Det är ju inte så ädelt. Men relevant, har jag förstått. Inte bara när det gäller ME, även andra diagnoser behöver ju större utrymme och mera forskning. Och därför vill jag tacka er alla som har läst och delat, tyckt till både här, i forum på nätet och i era statusar på fb. Lite av tystnaden är bruten! Särskilt tack till er som delat trots att ni inte ens är sjuka själva!
 
                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar