fredag 10 oktober 2014

LDN-effekt?

Jag är så eländigt sjuk! Ni vet såna där SVBK-sveda, värk och brännkärringar. Sån är jag idag. Kände redan när jag vaknade i morse  att mjölksyran värkte i armen när jag skulle klappa lite på maken för att han skulle vakna. Av att klappas! Har små muskelryckningar och skenbenen bränner och jag har inte orkat annat än ligga och halvglo på ljudlös tv på hela dan. Nu har jag tagit lite alvedon och ipren. Så nu svettas jag när febern går ner. Och så vill jag ha äppelpaj! Och saltlakrits! Förmodligen har jag brist nånstans eftersom jag är så sugen på just det. Tänk om man kunde baka en äppelpaj med lite krossad turkisk peppar i, det kanske vore jättegott! Nån får gärna prova och komma hit och bjussa, för själv orkar jag inte.
 
Om det är den här effekten LDN har så tror jag att jag avstår. Ger det några dagar till innan jag sänker dosen igen.

1 kommentar:

  1. Usch va trist! Hoppas det går över snarast, kram Maja

    SvaraRadera