lördag 29 november 2014

23h

Efter min påtvingade yrflykt igår för att hämra barnen har jag blivit ännu sämre. Magen bråkar, temperaturväxlingarna bråkar och synen bråkar. När jag skriver det här ser jag tangenterna, men inte det jag skriver, Jag vet andra som fårr dubbelseende och liknande i perioder när de varit xtra illa däran,
Idag har jag legat i soffa eller säng 23h. Med hörselkåpor på. Jag har stidit upp för pannkaksstekning, kaffebryggning och just ja, jag satt upp en kvart vid frukosten. Har ändå knappt kunnat gå och så fort jag varit uppe har jag bryter svetten fram och sen får jag frossa och bäddar ner mig med dubbla täcken.
 
I mirgon ska jag se om jag kan få fullservice här så jag slipper lämna övervåningen. Målet är att enbart lämna sängen för toalettbesök. Vem vet, då kanske jag är på benen på måndag?

2 kommentarer:

  1. Jag kräver och hoppas du får fullservice idag! <3 bamse krya på dig-kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Är faktiskt lite bättre idag, men tar det lugnt ändå. Inget adventsfix utom att jag micrade på en skvätt glögg.
      Haha, såg nu hur illa jag stavade igår, det är ett kraschtecken om något!
      Hoppas du har fått lite adventsmys! <3

      Radera