måndag 17 november 2014

Öppet arkiv

Ligger och roar mig med att titta på SVT Play. I öppet arkiv finns allt, tror jag, men hur hittar man när man inte minns vad programmen heter? Det finns en sökfunktion, men då måste man ju skriva nåt i den!
Fick i alla fall upp 1313 träffar på drama, det lär väl hålla mig sysselsatt ett tag. Raskens, Dubbelstötarna och Selambs hade jag väl aldrig kommit på själv! Och den där när vad han nu heter är fasadklättrare och Per Oscarsson sitter i fängelse, nu har jag glömt igen vad den hette.
Vilken skatt ändå! Ska börja med Heliga Birgitta i tre delar.

2 kommentarer:

  1. Ska du mopsa upp dig nu och visa hur ett tips går till, med titel å allt? Skrytmåns! [Sarkasmträning]

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser också Pelle Svanslös som högläsning, det är finfin mallighetsträning!
      Fast egentligen undrar jag mest om de inte vill att man ska hitta något i arkivet eftersom det inte finns något register. Opraktiskt! Upprörande!

      Radera