onsdag 5 november 2014

Skitgnällig

Alltså, efter nästan en veckas magproblem av det inte så trevliga slaget (till skillnad från trevliga magproblem då) börjar jag tro att det inte beror på halloweengodiset utan att jag inte tål mitt nya magnesium. Jag brukar reagera just så här, så det är faktiskt lite anmärkningsvärt att jag inte fattat det förrän nu. Trodde kanske att den nya kinesiologen inte skulle prova ut en sort som jag mår så dåligt av, men just den delen ingick kanske inte ...
Hur som helst är det lite oturligt, för det här är en hektisk vecka med både läkarbesök, Rut som ska komma och nioårskalas för 16 tjejer. (Tänk att alla tackar ja trots att vi bjöd med så kort varsel! Var ska alla sitta? Gaaa!)

Ja så istället för att slå in paket, förbereda lasagne eller för den delen ta en dusch så ligger jag i soffan med huvudvärk och illamående utom när jag har värre saker för mig.
 
Har i alla fall fortsatt vara duktig med perrinövningarna, och det kanske också bidrar till att jag känner mig så jämra sjuk och har så ont i kroppen. Skam den som ger sig!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar