onsdag 3 december 2014

Över för den här gången?

Andra dagen i rad som jag bara har 37,5 och inte känner mig fullkomligt förbi. Jag kan till exempel fylla diskmaskinen och torka av köksbänken i ett svep och bara bli lätt svettig! Jag kan gå upp till badrummet och hämta smutstvätt och gå ner igen med den utan att behöva ta stöd i väggarna hela vägen! Flämtig, ja. Men inte svimfärdig. Vem vet, i morgon kanske jag kan läsa lite i en bok?
Eller nej förresten, i morgon ska vi ha hit en fönsterputsarfirma (första gången på tre-fyra år vi får putsade fönster, och första gången nånsin som alla blir putsade samma månad!) så jag ska plocka undan blommorna i morgon förmiddag, -då blir det nog inget annat gjort om jag ska pejsa ordentligt. Man ska ta bort gardiner och möbler också, men det ska nog inte just jag ge mig på ... 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar