måndag 15 december 2014

Det är mycket nu ...

Jahapp, idag var planen att jag skulle ta mig till centrum för att hämta ut ett bokpaket, men så ringde en butik (som ligger lite längre bort) och sa att legot jag beställt finns att hämta. Och då kunde jag inte bestämma mig för vilket paket jag skulle hämta (att hämta båda skulle bli total överkurs) så det blev ingetdera. Det där med beslutsfattande är orimligt svårt med ME-hjärna, men för att skyla över det litegrann skyllde jag på regnet. Vet inte vem jag skulle försöka lura, det var ju bara jag som visste om det. Men jag har också ringt A-kassan för att fråga om jag ska göra nåt som till exempel fylla i kassakort eller några blanketter. misslyckats med att fylla i A-kassekortet så till den milda grad att hela hemsidan alternativt min dator låste sig, mejlat A-kassan för att be dem ordna upp det hela, samt misslyckats med att fylla i en blankett till färdtjänsten.   

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar