torsdag 9 april 2015

Ute igen

Nu är min (förhoppningsvis sista) period på arbetsförmedlingen slut. Det hela kanske var en onödig grej, och jag vet inte om jag ska vara tacksam för att jag fick ytterligare ett utlåtande att skicka till förvaltningsrätten eller om jag ska beklaga att jag kände mig tvungen att gå med på saker som gjorde mig sjukare och som faktiskt förstörde hela vintern. Det har åtminstone känts hjärtevärmande med det otroliga stöd jag fått, framförallt från deras arbetsterapeut.
Nu är det i alla fall över och jag kan ägna mig åt att fortsätta processa med fk och förhoppningsvis försöka återhämta mig så jag kommer tillbaka till den nivå jag var innan. Och nu har jag ju en egen rullstol, inget ont som inte har något gott med sig! (Ja, jag hade förstås inte behövt nån rullstol om inte den här vintern hade varit heller.) Är hur som helst galet sugen på att provköra den i nåt köpcentrum! Ska bara hämta mig från influensan lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar