torsdag 18 juni 2015

Mjölksyra och ME-hjärna

Igår skrev jag ett inlägg om hur mycket mjölksyra jag har och hur lite jag orkar gå. Det var lite gnälligt får jag erkänna.
Sen råkade jag radera det och kunde inte få tillbaks det. Det finns visserligen en sån där böjd pil i verktygslisten, vad kan den heta, "gör om" kanske, men jag kom inte på att det var den jag borde använda förrän efter jag provat det inte så briljanta knepet att stänga ner fönstret för att se om det kom upp igen när jag öppnade.
Och då kom det upp ett fönster med "vill du spara ändringarna" och det fick jag ju lov att göra för annars gick det ju inte att stänga. Och det var ju stänga jag höll på med för att kunna öppna. Och sen var det ju borta för evigt. 
Och sen hade jag ont i armen efter att ha skrivit det, för jag fick ju så mycket mjölksyra.
Så det bidde inget inlägg.
Så var det med den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar