fredag 14 augusti 2015

Denna dag, en fredag

 ...vill jag:
  • cykla och bada med ungarna -sista dagen på sommarlovet
  • träna upp lite muskelstyrka och gå en rejäl promenad i skogen
  • läsa en spännande bok
  • luncha och ta ett glas vin i skuggan med en väninna
 ...har jag:
  • svullna lymfkörtlar och blåsor på tungan eftersom jag plockade undan lite väl ivrigt inför städerskans besök i förrgår
  • ont i armarna och är slut i kroppen eftersom jag färgade håret och duschade igår
  • ganska snygga naglar, eftersom jag målade dem och bråkade med nagelbanden igår. Men filade inte klart dem eftersom jag var för trött i armarna efter hårtvätten
  • huvudvärk eftersom jag har sovit dåligt
 ...ska jag:
  • vila så mycket som möjligt
  • luncha och ta ett glas vin i skuggan med en väninna
Det är ingen dålig ME-dag!

2 kommentarer:

  1. ;-) Denna dag 14 augusti för 5 år sedan var du och barnen brudtärnor/näbb i Sala
    Så hade jag vetat att du vile ta ett glas vin i skuggan så hade jag ställt upp :-)
    För att hylla din bra dag och min bröllopsdag
    Kram till dig från mig Kära svägerska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och jösses vad varmt det var och vad mkt getingar! Och ormen som låg och såg på hela vigseln!

      Radera