onsdag 26 augusti 2015

SVBK

Jag är så sjuk! Och har så ont! Och det är mitt eget fel!
 
Alltså, det kan ha varit lite överdrivet att först hälsa på hos Syster Yster, gå på husvisning, sitta på stranden och vakta badande barn samt ha födelsedagsfika för maken den ena dagen och sedan dagen efter ha middagspicknick på en klippa och kvällsbad i en underbar näckrossjö.
Och det kan vara därför jag kroknade och fick ligga till sängs större delen av dagen igår. Och det kan ha med den saken att göra att jag utvecklat nya symtom som nån galen solsveda på osolade kroppsdelar och haft 38 grader och huvudvärk idag.
 
Det roliga var väldigt roligt så länge det varade. Men kanske att prioritering hade varit på sin plats? 

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart mår bättre. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med, för då kan jag ju ta en ny vända med att leva loppan. Har till exempel en svägerskas 50-årsfirande att ta itu med och det går faktiskt inte annars. Än så länge ligger jag däckad, men vem vet ...?

      Radera
  2. Men va! Både jag och maken fick solsveda trots ej solning! Och min man har inte fibromyalgi, hm.. Och nytt symptom. Haft så i några dagar nu och behövt ligga under öppna fönstret. Knäppa sjukdom! Hoppas du känner dig odäckad snart! (Ja vet, mycket kan ha hänt sen du skrev detta, har fullt sjå att läsa ikapp bloggar nu)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Har hunnit både bättra mig och trötta ut mig igen, jag blir så less på mig själv!

      Radera