fredag 20 november 2015

Oförutsett mycket

Igår blev det kanske lite mycket (åkte till exempel och lämnade 11 rör med blod på VC, passade på att köpa magnesium och vad det nu var på centrum när jag ändå var i krokarna, skruvade upp två små regelstumpar på en vägg och fick göra blixtutryckning och hämta krasslig son) så idag blir det lite mycket igen, fast krämpor den här gången. Men ligger nedbäddad med tjock filt och extrafilt, så jag hoppas det bättrar sig till kvällen. Eller gärna tidigare, för jag är så galet sugen på att skruva vidare. Dumma kropp som inte fixar såna småsaker!
 
Har hittat hus på Hemnet som jag gärna vill renovera också. Och hus i södra Italien och på Spanska solkusten som jag skulle vilja ha vinterresidens i. Utekök. Apelsinträd. Havsutsikt. Antagligen sånadär små söta ödlor som kilar omkring i stenmurarna.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Utmärkt! Och så ska vi ha nära kometavstånd till marknad, småbutiker och strand.

      Radera