tisdag 24 maj 2016

Att sluta med LDN


Jag ville inte sluta. Men läkaren tyckte det vore bra, så jag fick inget recept, Kanske över sommaren.För att se om det hade effekt.
Så jag slutade. 
Det hade effekt. Om jag hade svårt att röra mig och gå tidigare så är det värre nu. Jag har diffust on överallt. Hela tiden. Fatiguen så mycket värre, sjukdomskänslan där hela tiden. Och jag orkar inte uppför trappan utan att stanna minst en gång och vila. Sover sämre. Lite mer ryckningar och kramper. Hela livet blev två snäpp sämre. 
Kollade hemsidan på mottagningen, men de har varken telefontid eller mejlmöjlighet med enskilda patienter.
Kollade Gotahälsan, men de kan inte ge mig en ny tid eftersom de bara ägnar sig åt företagsvård. Och eftersom det har gått mer än ett år sedan mitt senaste besök så kan han inte förnya mitt recept. 

Så nu jagar jag LDN. Vill inte slösa bort hela sommaren på det här experimentet. Jag vill ha mer mediciner, inte mindre.

2 kommentarer:

  1. Men så onödigt av läkaren. Hoppas du får tag i Ldn. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det ordnar sig, visade det sig. Jag måste ju bara gå igång och göra en grej av saker som vanligt. Suck, det där med is i magen har visst aldrig varit min grej.
      Kram!

      Radera