lördag 9 juli 2016

Fasta, dag 2

Det är helt märkligt, för trots att jag inte var jättetaggad (utan snarare bad maken om skäl till att skjuta upp det hela och har tjatat om att han ska be mig avbryta och komma hem till familjen, för det är så ensamt och tråkigt utan dem och jag saknar honom - det vore mycket roligare om han vore här och fastade med mig) så har jag inte känt att det är svårt på något sätt. 
Det är långtråkigt, jag saknar sysselsättningen att fixa med mat och att äta goda saker, men jag är inte så hungrig att jag skulle vilja äta. 

Nåja, jag har ju avstått från att titta på "Hela England bakar" förstås, för att inte väcka den björn som sover. Men annars känns det inte annorlunda än vanligt,  Lite huvudvärk, men om det beror på det ena eller det andra, det går ju inte att avgöra, om inte annat så åskar det ju. Yrsel och trög i både kropp och sinne - så är det ju för jämnan i varierande grad. Så jag sörplar vidare på mina buljonger och väntar på när jag ska börja känna mig sådär dålig som folk säger att man ska göra. Kanske i morgon?

3 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper känna dig dålig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men en smula dåligt mående skulle kanske göra att jag tror att det har nån effekt, så jag känner mig lite ambivalent :-p
      Kram

      Radera