lördag 2 juli 2016

Mera gnäll

Ni vet känslan när man just har ryckt bort ett plåster? Och huden känns naken som om ett lager saknas. Eller lite solsveda i kombination med tusen nålar. Av nån anledning har jag det på stora delar av kroppen, det började på ena armen och har spridit sig. Utöver influensavärk och allmänn däckning.
Vad är nu det för påfund? Jag som ville vara pigg nu när både make och dotter kommer hem från jobb och kompisvistelse. Har i alla fall sminkat mig för att de inte ska mötas av sju svåra år-synen de första de ser. Hoppas det lurar någon!

4 kommentarer:

  1. Det där lät inget vidare. Hoppas det är något som bara är på en kort visit. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,ja det hoppas jag med!
      Kram!

      Radera
  2. Uff... Det räcker ju liksom och blir över med de symptom som redan är... Just ifråga om detta kanske det funkar att säga krya på dig. Jag hoppas det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det har redan minskat och värsta kraschen har börjat vända, så nu ska jag sluta gnälla!

      Radera